خرید اینترنتی آموزش بدنسازی

این آموزش توسط بسیاری از مربیان این رشته ورزشی استفاده شده

این مجموعه برای کسانی که قصد خوش اندام شدن را دارند پیشنهاد می شود

مجموعه استثنایی آموزش بدنسازی برای علاقه مندان این رشته و کسانی که به فکر زیبایی و پرورش اندام با این رشته ورزشی هستند

خرید آموزش ایروبیک

توجه کنید: این محصول دارای گارانتی بدون قید و شرط فروشگاه با ضمانت بازگشت پول و یا تعویض میباشدپس با اطمینان خرید کنید

این محصول به صورت اورجینال از فروشگاه ارائه میشود و شماره مجوز در توضیحات درج گردیده

خرید پستی

کاملترین مجموعه در 3DVD فقط 16000 تومان! شماره مجوز: ۹۷۸۶۰۰۵۰۹۶۳۶۱

با خرید این مجموعه استثنایی همیشه تناسب اندام رویایی داشته باشید
------------------------------------------------------------------------------------------

ساخت وبلاگ | ساخت سایت

تاريخ : ۳۰ تير ۱۳۹۴ | ۰۲:۳۲:۴۲ | نويسنده : بدنساز |
پشت بازو:هنگامي كه صحبت از بازوهاي حجيم ميشود ،همه مردم تنها عضله دو سر بازويي (جلو بازو) را در نظر ميگيرند و كمتر كسي متوجه بزرگي عضله پشت بازو نسبت به عضله دو سر بازويي ميشود. معمولا عضله پشت بازو(سه سر بازويي)حدود 40 درصد بزرگتر از عضله دو سر بازويي است و اگر كسي خواهان بازوهايي حجيم است تمرينات اين عضله را نبايد ناديده بگيرد.عضله پشت بازو در تمرينات سينه و سرشانه به ميزان قابل توجه اي تحت فشار قرار ميگيرد ،اگر اين عضله بعد از پايان اين تمرينات (سينه و سرشانه) تحت فشار قرار گيرد ميتوان ست هاي كمتري را براي اين ماهيچه در نظر گرفت.
حركات مناسب براي افزايش حجم:پشت بازو پرس سينه اي ،پارالل،پشت بازو هالتر خوابيده،پشت بازو سيم كش و...
حركات مناسب براي تفكيك عضلاني:پشت بازو سيم كش دست برعكس،پشت بازو دمبل تك خم،پشت بازو سيم كش تك تك،پشت بازو سيمكش نشسته از پشت و....
تمرينات پشت بازو با هالتر
پشت بازو هالتر خوابيده (هالتر روي پيشاني):يكي از حركات مفيد براي افزايش حجم اين عضله .انجام اين حركت براي افزايش حجم بخش خارجي مياني ماهيچه سه سر بازويي مفيد است

آموزش تمرينات پشت بازو در بدن سازي

 به ادامه مطالب برويد


برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
نظرات (0)

تاريخ : ۳۰ تير ۱۳۹۴ | ۰۱:۳۴:۴۲ | نويسنده : بدنساز |
پرس بالا سينه هالتر:انجام اين حركت به منظور وارد شدن فشار به بخش بالايي عضله سينه است و جزء بهترين و مهمترين حركات براي افزايش حجم قسمت بالايي سينه به شمار ميرود. هنگام پائين بردن بهتره كه كمي مكث كنيد و بعد هالتر رو به ست بالا پرس كنيد

 

آموزش تمرينات بالا سينه در پرورش اندام

 

 به ادامه مطالب برويد


برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
نظرات (0)

تاريخ : ۳۰ تير ۱۳۹۴ | ۰۱:۳۲:۴۲ | نويسنده : بدنساز |

آموزش تصويري بدن سازي و آب كردن شكمآموزش تصويري بدن سازي و آب كردن شكم

كوچك كردن شكم نياز به وقت و حوصله زيادي دارد، بخصوص اگر نقاطي از شكم نسبت به كاهش چربي مقاوم باشند و به ‌راحتي لاغر نشوند.
ناحيه ي پايين شكم و پهلوها دو قسمتي هستند كه با ورزش و رژيم غذايي به سختي لاغر مي‌شوند. بعضي افراد روزهاي متمادي از جديدترين وسايل لاغري شكم استفاده مي‌كنند، در حاليكه هيچ‌كدام از اين روش‌ها براي لاغر كردن شكم موثر نيست.
شما با رعايت نكات گفته شده و انجام تمام تمرينات به راحتي مي توانيد به اندام مورد نظرتان برسيد ؟
بدون نياز به قرص هاي لاغري و دستگاه هاي متعدد و جاگير مي توانيد به اندام متناسب برسيد ؟

به ادامه مطالب برويد


برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
نظرات (3)

تاريخ : ۳۰ تير ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۱:۴۲ | نويسنده : بدنساز |

دد ليفت با ماشين اسميت
حركات زير بغل در تمرينات بدنسازي (تصويري)

به ادامه مطالب برويد


برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
نظرات (0)

تاريخ : ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۹:۵۰ | نويسنده : بدنساز |

نكات كليدِي در بدنسازي

نكات كليدِي در بدنسازي

1-تغذيه بعد از تمرين (قسمت اول-مقابله با ترشح بي موقع كورتيزول)

 

شايد خيلي از بدنسازان به خصوص بدنسازان مبتدي به خاطر عدم اطلاع از اين نكات به نتيجه نميرسند و يا به رشد دلخواه خود دست پيدا نمي كنند.

بعد از يك تمرين نسبتاً سنگين به جهت تحريك عضلات به رشد بدن ذخائر گليكوژن خود را تا حدود زيادي از دست ميدهد بدن براي ادامه حيات به گليكوژن احتياج دارد بنا براين براي مقابله با وضعيت به وجود آمده  شروع به ترشح هورمون كورتيزل ميكند. ابتداً به جهت آگاهي كامل از روند تشكيل ونحوه عمل و مزايا ومعايب اين هورمون توضيحات كاملي مينويسم. لازم به يادآوري ميدانم كه بدن بدون وجود خيلي از هورمونها قادر به ادامه حيات ميباشد ولي بدون وجود كورتيزول قادر به ادامه حيات نيست.

به ادامه مطالب برويد

 


برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
نظرات (0)

تاريخ : ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۸:۵۱ | نويسنده : بدنساز |

وزن بدن در بدنسازي چگونه تنظيم مي شود

 

افراد سالم ، وزن خود را با در نظر گرفتن تغيير زياد در مصرف كالري و ميزان فعاليت روزانه به طور چشمگير در يك مقدار ثابت حفظ مي كنند.
اشتها و سوخت و ساز بدن با شبكه پيچيده اي از عوامل عصبي و هورموني تنظيم مي شود. به عنوان مثال ، اپي نفرين و نوراپي نفرين موجب كاهش اشتها و افزايش سرعت متابوليسم مي شود.


به ادامه مطالب برويد


برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
نظرات (0)