خرید اینترنتی آموزش بدنسازی

این آموزش توسط بسیاری از مربیان این رشته ورزشی استفاده شده

این مجموعه برای کسانی که قصد خوش اندام شدن را دارند پیشنهاد می شود

مجموعه استثنایی آموزش بدنسازی برای علاقه مندان این رشته و کسانی که به فکر زیبایی و پرورش اندام با این رشته ورزشی هستند

خرید اینترنتی آموزش بدنسازی

توجه کنید: این محصول دارای گارانتی بدون قید و شرط فروشگاه با ضمانت بازگشت پول و یا تعویض میباشدپس با اطمینان خرید کنید

این محصول به صورت اورجینال از فروشگاه ارائه میشود و شماره مجوز در توضیحات درج گردیده

خرید پستی

کاملترین مجموعه در 3DVD فقط 20000 تومان! شماره مجوز: ۹۷۸۶۰۰۵۰۹۶۳۶۱

با خرید این مجموعه استثنایی همیشه تناسب اندام رویایی داشته باشید

ساخت وبلاگ | ساخت سایت

تاريخ : ۲ مرداد ۱۳۹۳ | ۰۱:۱۸:۰۰ | نويسنده : بدنساز |

تمرينات مربوط به كول در بدنسازي

 

 كول:پيش خود بدنسازي را بدون كول و گردن قوي تجسم كنيد ، گردن باريگ و اندام تنومند!!! جدا از اينكه فيگور كول چاشني و گل سرسبد تمام مسابقات است ، بيشتر بدنسازان اين فيگور را در بخش انتهايي نمايشهاي خود اجرا ميكنند و الحق اين فيگور جلوه اي خاص به بدنساز و صحنه مسابقه مي بخشد.

عضلات كول نه تنها از روبرو جلوه اي خاص به بدن ورزشكار ميبخشد بلكه در انجام فيگورهاي پشت نيز نقش مهمي را ايفا ميكنند

 به ادامه مطالب برويد

 
حركات مناسب براي افزايش حجم:

 كول ليفت( شراگز با هالتر و دمبل) و كول هالتر



 

 

حركات مناسب براي تفكيك عضلاني :

 

 

كول با سيم كش و كول ليفت با دستگاه يا سيم كش


 

 

كول ليفت( شراگز ):يك حركت بسيار مفيد و پرطرفدار براي افزودن بر حجم عضله ذوذنقه اي ميباشد. عضله ساعد نيز با انجام اين حركت مورد فشار قرار ميگيرد.اين حركت را ميتوان با هالتر،دمبل ،سيم كش و دستگاه نيز انجام داد.

 

 

با هالتر


 

 

با دمبل


 

 

با سيم كش (براي ايجاد تفكيك بيشتر عضلاني)


 

 

با دستگاه اسميت



 

 

كول ليفت از پشت:گفته ميشود اين حركت براي كول مفيد است از انجايي كه انجام اين حركت مشكل است به دليل (برخورد هالتر با باسن و موقعيت نامناسب دستها نسبت به سرشانه و همچنين خم شدن كمر حين انجام ان) ، انجام اين حركت را به شما توصيه نميكنيم

 

 

كول هالتر: اين حركت موجب فشار امدن به عضلات كول ،قسمت جلويي و مياني دلتوئيد و همچنين عضلات دو سر بازويي ،براكياليس و ساعد ميشود.اين حركت يكي از بهترين تمرينات براي جداسازي عضلات كول و دلتوئيد ميباشد.اين حركت را ميتوان با دمبل و هالتر نيز انجام داد

 

 

با هالتر


 

 

با دمبل


 

 

كول با سيم كش:در زمان نزديك شدن به مسابقات اين حركت يكي از مناسبترين حركات براي ايجاد تفكيك بين دو عضله دلتوئيد و ذوذنقه اي و همچنين ايجاد خط هاي عميقي در اين دو عضله است


 

 

نشته بر روي ميز با دسته طنابي
بالا كشيدن ميله اسميت تا زير چانه
اين حركت با حركت كول متفاوت هستش و ضمن عضله ترپز عضله كناري سرشانه رو هم درگير ميكنه


منبع: http://forum.bodybuilder.ir


برچسب‌ها: ،


نظرات (0)

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :