خرید اینترنتی آموزش بدنسازی

این آموزش توسط بسیاری از مربیان این رشته ورزشی استفاده شده

این مجموعه برای کسانی که قصد خوش اندام شدن را دارند پیشنهاد می شود

مجموعه استثنایی آموزش بدنسازی برای علاقه مندان این رشته و کسانی که به فکر زیبایی و پرورش اندام با این رشته ورزشی هستند

خرید اینترنتی آموزش بدنسازی

توجه کنید: این محصول دارای گارانتی بدون قید و شرط فروشگاه با ضمانت بازگشت پول و یا تعویض میباشدپس با اطمینان خرید کنید

این محصول به صورت اورجینال از فروشگاه ارائه میشود و شماره مجوز در توضیحات درج گردیده

خرید پستی

کاملترین مجموعه در 3DVD فقط 20000 تومان! شماره مجوز: ۹۷۸۶۰۰۵۰۹۶۳۶۱

با خرید این مجموعه استثنایی همیشه تناسب اندام رویایی داشته باشید

ساخت وبلاگ | ساخت سایت

تاريخ : ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۶:۱۴ | نويسنده : بدنساز |

 آموزش بدنسازي براي شكمي شش تكه

 

تنها يك حركت است كه من براي عضلات شكم خود انجام ميدهم آن هم همان دراز و نشست يا كرانچ مي‌باشد.شما ميتوانيد اين حركت را روي زمين يا روي ميز انجام دهيد.مكان انجام آن اهميت زيادي ندارد.

به ادامه مطالب برويد

در كنار اين من حركاتي پيچيده نظير ددليفت و اسكات را نيز انجام ميدهم.اين حركات به صورت ديوانه واري عضلات مياني شكم شما را ميسازند.اين دو حركت را هيچوقت از برنامه خود حذف نكنيد.آنها بهترين هستند.

 

بسياري از شما در مورد كاهش وزن و چربي‌ سوزي نگراني هايي داريد.محصولات فراواني‌ هستند كه به شما اين ضمانت را ميدهند كه شما را به عضلاتي شش تكه برساند ولي‌ در آخر آنها هم شما را نااميد ميكنند.بايد بگوييم در مورد عضلات شكم هيچ راز مخفي‌ وجود ندارد.تنها دو كار است كه شما بايد اهميت آن را درك كنيد آن هم تغذيه و تمرين مي‌باشد.اگر كه شما خواهان عضلات شش تكه شكمي هستيد هر دو اين موارد را بايد به طور اساسي‌ مد نظر قرار دهيد.اگر كه شما به سختي درون باشگاه تمرين كنيد ولي‌ هنگام تغذيه توجه كافي‌ را نداشته باشيد در واقع شما به شكست محكوم هستيد و بلعكس.

در واقع وقتي‌ بحث عضلات شش تكه و چربي‌ سوزي مطرح ميشود تغذيه نقش مهم تري پيدا خواهد كرد.تمرينات با فشار بالا همراه يك تغذيه صحيح تنها كليد شما براي رسيدن به موفقيت مي‌باشد.در كنار اين دو مورد شما ميتوانيد براي تقويت نتايج خود مثلا از چربي‌ سوزها نيز استفاده كنيد.

تمرينات هوازي نيز گرچه مفيد هستند ولي‌ بدون آنها هم مي‌توان چربي‌ سوزي كرد.من مقدار زيادي تمرينات هوازي را انجام نمي‌دهم چون من يك اكتومورف هستم و به هيچ عنوان دغدغه افزايش وزن را ندارم.اگر كه شما داراي متابوليسم بالايي نيستيد و در چربي‌ سوزي دچار مشكل هستيد ميتوانيد بعد از تمرينات با وزنه خود به مدت ۴۰ دقيقه براي ۲-۳ روز در هفته از تمرينات هوازي استفاده كنيد.

تمرينات با وزنه هم كالري و هم چربي‌ سوزي ميكنند اما نكته مهمتر اين است كه اين تمرينات باعث افزايش متابوليسم بدن ميشود و به اين وسيله بدن شما در طول روز كالري بيشتري را خواهد سوزاند.ماهيچه‌ها براي حفظ خود نياز به انرژي دارند و هنگامي كه شما عضلاني تر شويد بسيار آسان‌تر مي‌باشد كه به بدني تفكيك شده برسيد.بنابراين به ياد داشته باشيد كه چربي‌ سوزي مهم است ولي‌ عضله‌ سازي نيز به همان اندازه داراي اهميت مي‌باشد.

چربي‌ سوزي و عضله‌ سازي به طور همزمان كار بسيار دشواري مي‌باشد و در اكثر مواقع نيز براي خيلي‌ از افراد موثر واقع نمي‌شود.در بعضي‌ مواقع البته امكان چربي‌ سوزي و عضله‌ سازي به طور همزمان وجود دارد.منبع سايت ادكوان براي مثال اگر شما مبتدي يا در رده متوسط باشيد ميتوانيد به سرعت هم عضله‌ سازي كنيد و هم حتي به بدني با تفكيك قابل قبول برسيد.اين اتفاقي‌ بود كه براي من در ۳ سال اول تمريناتم رخ داد.البته با استفاده از استروئيد‌هاي آنابوليك هم مي‌توان به اين نتايج رسيد ولي‌ از آنجا كه خارج از بحث اين مقاله مي‌باشد در صورت تمايل خود ميتوانيد در مورد آنها اطلاعات به دست بياوريد.

براي الان تنها چيزي كه بايد بدانيد اين است كه شما يك بدنسازي هستيد كه به طور طبيعي كار مي‌كند و اينطور خواهد بود كه شما به طور همزمان نميتوانيد هم عضله‌ سازي كنيد و هم چربي‌ سوزي كنيد.پس شما تمركز خود را روي چربي‌ سوزي گذاشته‌ايد تا به بتوانيد عضلات شش تكه خود را مشاهده كنيد.اين كار را با يك برنامه تمريني و تغذيه اي مناسب شروع كنيد.يك رژيم كم كالري اين تضمين را به شما خواهد داد كه به كاهش وزن دست يابيد.يك رژيم شامل پروتئين مناسب باعث چربي‌ سوزي بيشتري در شما خواهد شد و همچنين عضلات شما نيز كمتر تجزيه خواهند شد.

تنها چيزي كه شما نياز داريد كاهش كالري مي‌باشد.شما ميتوانيد در طول روز بستني بخوريد و لاغر شويد! تا زماني‌ كه شما به مقدار مناسب كالري مصرف مي‌كنيد چربي‌ سوزي خواهيد كرد.اگر كه دوست نداريد از ميوه‌ها و سبزيجات استفاده كنيد ميتوانيد به جاي آنها از مولتي ويتامين‌ها استفاده كنيد.در كنار همه چربي‌‌هاي سالم به شما توصيه مي‌كنيم حتما از امگا ۳ استفاده كنيد.اين اسيد چرب‌ بسيار مفيد و عالي‌ براي سلامت عمومي‌ بدن مي‌باشد.

اگر كه شما به سختي تمرين كنيد و يك رژيم غذايي مناسب داشته باشيد ميتوانيد به نتايج فوق العاده اي دست يابيد.

منبع؛ http://edcoan.ir


برچسب‌ها: ،


نظرات (0)

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :