خرید اینترنتی آموزش بدنسازی

این آموزش توسط بسیاری از مربیان این رشته ورزشی استفاده شده

این مجموعه برای کسانی که قصد خوش اندام شدن را دارند پیشنهاد می شود

مجموعه استثنایی آموزش بدنسازی برای علاقه مندان این رشته و کسانی که به فکر زیبایی و پرورش اندام با این رشته ورزشی هستند

خرید اینترنتی آموزش بدنسازی

توجه کنید: این محصول دارای گارانتی بدون قید و شرط فروشگاه با ضمانت بازگشت پول و یا تعویض میباشدپس با اطمینان خرید کنید

این محصول به صورت اورجینال از فروشگاه ارائه میشود و شماره مجوز در توضیحات درج گردیده

خرید پستی

کاملترین مجموعه در 3DVD فقط 20000 تومان! شماره مجوز: ۹۷۸۶۰۰۵۰۹۶۳۶۱

با خرید این مجموعه استثنایی همیشه تناسب اندام رویایی داشته باشید

ساخت وبلاگ | ساخت سایت

تاريخ : ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۹:۰۸ | نويسنده : بدنساز |

نكات كليدِي در بدنسازي

نكات كليدِي در بدنسازي

1-تغذيه بعد از تمرين (قسمت اول-مقابله با ترشح بي موقع كورتيزول)

 

شايد خيلي از بدنسازان به خصوص بدنسازان مبتدي به خاطر عدم اطلاع از اين نكات به نتيجه نميرسند و يا به رشد دلخواه خود دست پيدا نمي كنند.

بعد از يك تمرين نسبتاً سنگين به جهت تحريك عضلات به رشد بدن ذخائر گليكوژن خود را تا حدود زيادي از دست ميدهد بدن براي ادامه حيات به گليكوژن احتياج دارد بنا براين براي مقابله با وضعيت به وجود آمده  شروع به ترشح هورمون كورتيزل ميكند. ابتداً به جهت آگاهي كامل از روند تشكيل ونحوه عمل و مزايا ومعايب اين هورمون توضيحات كاملي مينويسم. لازم به يادآوري ميدانم كه بدن بدون وجود خيلي از هورمونها قادر به ادامه حيات ميباشد ولي بدون وجود كورتيزول قادر به ادامه حيات نيست.

به ادامه مطالب برويد

 


برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
نظرات (0)

تاريخ : ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۸:۰۹ | نويسنده : بدنساز |

وزن بدن در بدنسازي چگونه تنظيم مي شود

 

افراد سالم ، وزن خود را با در نظر گرفتن تغيير زياد در مصرف كالري و ميزان فعاليت روزانه به طور چشمگير در يك مقدار ثابت حفظ مي كنند.
اشتها و سوخت و ساز بدن با شبكه پيچيده اي از عوامل عصبي و هورموني تنظيم مي شود. به عنوان مثال ، اپي نفرين و نوراپي نفرين موجب كاهش اشتها و افزايش سرعت متابوليسم مي شود.


به ادامه مطالب برويد


برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
نظرات (0)

تاريخ : ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۶:۵۲ | نويسنده : بدنساز |

كوچك كردن شكم بعد از زايمان

آيا شما م پس از زايمان، از شكم بزرگتان به ستوه آمده‌ايد و يا نمي‌دانيد چگونه پاهايتان را لاغر كنيد؟

به ادامه مطالب برويد


برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
نظرات (0)

تاريخ : ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۶:۳۶ | نويسنده : بدنساز |

بزرگ و كوچك كردن سينه بانوان يا بدنسازي باو حركات ورزشي

بزرگ و كوچك كردن سينه بانوان با حركات ورزشي

بزرگ كردن سينه ها
۱- هر روز ۱۵ تا يك دقيقه ورزش مخصوص انقباض سيــنه ها رو انجام بديد
هر دو دست رو از منطقه آرنج به هم قفل كنيد
يعني با دست راست آرنج دست چپ
با دست چپ آرنج دست راست رو بگيريد
بعد دستها رو به سمت هم محكم فشار بديد و تا ۶۰ شماره بشماريد.......
رها كنيد ......و چند دقيقه بعد دوباره اينكار رو تكرار كنيد......

به ادامه مطالب برويد


برچسب‌ها: كوچك كردن سيــنه، بزرگ كردن سينه،


ادامه مطلب
نظرات (0)

تاريخ : ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۶:۱۴ | نويسنده : بدنساز |

 آموزش بدنسازي براي شكمي شش تكه

 

تنها يك حركت است كه من براي عضلات شكم خود انجام ميدهم آن هم همان دراز و نشست يا كرانچ مي‌باشد.شما ميتوانيد اين حركت را روي زمين يا روي ميز انجام دهيد.مكان انجام آن اهميت زيادي ندارد.

به ادامه مطالب برويد


برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
نظرات (0)

تاريخ : ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۴:۳۶ | نويسنده : بدنساز |

مكمل هايي كه باعث افزايش سطح انرژي ميشوند

در اين مقاله قصد داريم به معرفي‌ شش مكمل بپردازيم كه باعث ميشوند شما در طول تمرين كمتر خسته شويد.حتما براي شما هم پيش آمده است كه در طول تمرين با خستگي‌ زودرس مواجه شده باشيد.در اين مقاله قصد داريم به بررسي و معرفي شش مكمل جهت رفع اين مشكل بپردازيم.

به ادامه مطالب برويد


برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
نظرات (0)